درباره وبلاگ


اخبار درج شده بر گرفته از سايتهاي خبري معتبر ميباشد.
موضوعات


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 60928
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

خبرهاي داغ
اخبار ایران و جهان
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه مسکن ویژه شهر تهران در دو سایت دیگر هم ساخته می‌شود، گفت: افزایش قیمت مسکن در شهر تهران متناسب با تورم بوده است.

به گزارش مهر، فریبرز واحدی در نشستی خبری در پاسخ به پرسش مهر در خصوص افزایش قیمت مسکن در شهرستان ها گفت: با توجه به اینکه توان خرید در شهر تهران کاهش یافته و نوسان در حوزه ارز طبیعی است که افزایش قیمت منطقی و متناسب با تورم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیشتر از این تا پایان سال افزایش قیمت نداریم، گفت: دولت هم سیاست گذاری مسکن مهر را انجام داد و در طول 3-2 سال گذشته قیمت مسکن را تا حدودی کنترل کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: دو بار زمزمه افزایش قیمت مسکن را داشتیم که واحدهایی که به متقاضیان تحویل داده می شود، تعادل را تا حدودی در بخش عرضه و تقاضا به وجود آورد.

واحدی در خصوص اینکه با وجود این قیمت مسکن باز هم در حال افزایش است، گفت: مدل مسکن تهران با باقی شهرهای کشور متفاوت است و سیاستهای دولت هم به طور مستقیم تاثیرگذار نیست. ما اعتقاد داریم که باید با سیاست‌گذاری های مناسب قیمت ها را تعدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش ناگهانی قیمت را در بخش مسکن نخواهیم داشت، اظهار داشت:  در دوره ای تثبیت قیمت زمین در شهر تهران سیاست دولت بود تا قیمتها را کنترل کند اما در حال حاضر هر فردی که سرمایه دار است، شروع به ساخت و ساز می کند. تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب